ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

26 ماهگیت مبارک

1393/4/14 16:59
نویسنده : مامان ماهیار
933 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامانی بسلامتی 26 ماه را پشت سر گذاشتی البته ماشالله خیلی شیطون شدی وای کارهات که خیلی بامزه هستند یکروز رفته بودم حمام داشتم موهام را سشوار می کشیم دیدم کشو را باز کردی موپیچ را دستم دادی میگی د یعنی بگیر قربون اون کلماتی که میگی 4 کلمه بیشتر نمیگی ولی بقدر شیرین می گی که دلم ضعف میره خدا کنه زود زبانت باز بشه .

فقط با ماشینهات روی مبل و روی شومینه بازی می کنی . دوست هم داری همش بری بیرون هر چی را نگنی دد را خوب ادا می کنی . راستی دوتا از دندونهای کرسیت هم در اومنده بسلامتی 20 دندون دیگه داری دوتا دیگه هم بالا نمایان شده .

بهر حال گلکم ،

عسلکم 26 ماهگیـــــت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.

 

جای بازی با ماشین هات

 

این هم حباب سازت که باید روشن باشه و شما برید روی مبل حبابها را بترکونید

روی پله ها منتظری تا کفشات را پات کنم

یک شب شما رفته بودیم بیرون محوطه رستوران

برنامه هدهد که عاشقش هستی را داری می بینی

این هم از تی وی و میزش که بخصوص شبها بر روی میز هستی

اسباب بازیها را سر یکروز خراب می کنه با کوبیدن بر روی زمین

این هم دو مدل از خوابیدنت وفتی میخوابی دنیا خواب و آروم

ولی با این حال دلم برای خوابیدنت هم تنگ میشه

پسندها (5)

نظرات (3)

شیرین مامان شادلین
14 تیر 93 17:14
ماهیار جونم ماهگردت مبارکه انشآلله زبونت هم به زودی باز میشه راستی تخم بلدرچین خوبه بهش بدین هر روز بهش میدم نمیرو نمیخوره آبپز می کنم توی شیرش میرزم
مامان فریده
26 تیر 93 17:48
ایشالا زبونش هم باز میشه عجله نکن به وقتش
مامان مه یاس
28 تیر 93 17:48
هزار ماشاالله. چقد بزرگ و اقا شدی