ماهیارماهیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

تولد دوسالگی

1393/3/1 22:06
نویسنده : مامان ماهیار
803 بازدید
اشتراک گذاری

بسلامتی پسر گلم دوساله شد ، وای چقدر زود گذشت بهر حال یک تولد دو نفره من و بابات برات گرفتیم بنا به دلایلی تولد نگرفتم اول اینکه اصلا از تولد سر در نمیاری بازم خدا را شکر مهمون نداشتیم حتی برای چند تا دونه عکس و یک کیک بریدن کاری نبود که نکنی ، بهر حال تولدت مبارک عشقم .

امسال کادویی که من و بابات برات خریدیم یک شمایل حضرت علی (ع) بود البته میخواستیم ماشین شارژی بخریم که شما زیاد به اسباب بازی علاقه نداشتید و هر کدام پول گذاشتیم و طلا برات خریدیم .

 مامان بابای خودم هم  و هم 200 هزار تومان هدیه به ماهیار جون دادند .

 خاله و شوهر خاله  100 هزار تومان، دایی و زن دایی و کسری جون هم بهت تبریک گفتند .

این هم از خانواده من و  ................................

بقیه هم بماندکه لطفشان فوق العاده زیاد بود  ( بگذرد این روزگار حاج آقا ماهیار)

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 12:41
تولدت مباررررررررررررررررررررررررک ماهیار جونم انشالله 120 ساله بشی
شيرين مامان شادلین
16 خرداد 93 1:07
عزیز دلم تولدت مبارکه انشآلله تولد 120000 سالگیتو جشن بگیری
مامان آرمان
17 خرداد 93 1:26
تولدت مبارک گل پسر ایشالله زیر سایه مامان و بابا همیشه شاد و خنده رو باشی و 100 ساله بشی گلکم