ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

ماهیار و مسافرت

1392/12/20 9:25
نویسنده : مامان ماهیار
633 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم تا هم سری به وبت بزنم و هم مطلبی برات بنویسم هزار ماشالله خیلی آرومتر و بهتر شدی و دست به چیزی نمیزنی میدونی یک ماهه دارم خونه تکونی می کنم می گم بیا این طرف و دست نزن گوش میکنی . بسلامتی دندون دوازدهمت هم نیش پایینی از سمت راست زده بیرون .

یک خبر خوب که شما از فردا مسافرت نوروزیتون شروع میشه و من و شما و بابا حاجی و مامان جون و 2دایی هات و کسری میریم به سفر حج .

حجی که از زمانی که باردار بودم میخواستم برم البته من برای بار دومم میرم ولی شما بار اوله که حاجی میشه البته .... و بابات نمیاد .

انشالله به همه خوش بگذرد و سال جدید را با خوبی و خوشی شروع کنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جوجه طلا
21 اسفند 92 0:34
سفرت به سلامت ایشالله که قبول باشه .
مامانی درسا
3 فروردین 93 3:00
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من