ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

پسر گلم 1 ساله شد ( تولدت مبارک )

1392/2/12 12:13
نویسنده : مامان ماهیار
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

بسلامتی پسرگلم ، تاج سرم یکساله شد در عرض یکسال سرما نخورده بود اما بعد از عروسی عموش سرما خورد و بیحوصله و بی اشتها شد ان شالله 120 ساله شوی پسرم .

تم پسرم برای تولدش تم رنگین کمان بود و کیکش هم بصورت رنگین کمان بود

 

یکسالگیت مبارک عشقم

این پسر مامانی فقط عاشق آهنگ و موزیک شاد هست و بعضی از آهنگها را که موقعی که باردار بودم گوش می کردم چنان توجه می کنه که نگو و قری هم میدی ؛دستی هم میزنه  و آهنگ هم که تموم میشه میزنه زیر گریه، این یکی از آهنگهای مورد دلخواه ماهیار خان است واقعا برازنده این پسر مهربون است :

 

تو مهربونی پاره جونی نیمه ماهی تو اسمونی  با تو نوشتم

واسم نوشتن......تا اخر خط برام نوشتن

نمی خوام هیچ کسی یار من باشه

هم دم و رفیق راه من باشه

من فقط تو رو می خوام ستاره شبم بشی

تا شریک خند ه و تبم بشی

تو که خدامی

همش باهامی

تو که تمام اوج صدامی

تو که ارزومی تنها ارزومی

تو خود ماهی سوز نگامی

دوست داشتنت مثل اون صورت پاک مهربونت

تقاصش را هر چی  باشه می دم

توونش و تا پای جون می دم

نمی ترسم از هیچ کس و ناکس

تو تمام هستی این دل بی کس

تو مهربونی

پاره جونی

نیمه ماهی

تو اسمونی

تقدیم به پسر ماهم 

کادوها عبارتند بودند از :

مامان ماهیار 1 عدد نیم سکه بابا ماهیار 1 پلاک تولدت مبارک با زنجیر

بابا حاجی و مامانی ( از طرف خانواده مامان ماهیار) 1 عدد نیم سکه

بابا بزرگ و مامان بزرگ ( از طرف خانواده بابا ماهیار ) هر کدام 100 هزار تومان پول

خاله ماهیار یک عدد کارت هدیه + بلوز و شورت = کارت تبریک

دایی ماهیار ( پسر دایی ) 100 هزار تومان پول + خرس پو

دایی مهدی 50 هزار تومان پول

 

غذاهایی که برای تولدت درست کردم:

 ماکارونی ، فلافل ، شامی نخود ، ناگت مرغ . سالاد الویه و ژله

 

ماهیار بیحوصله شده بود و بعد از فوت کردن شمع توسط کسری خوابش برد و نیم ساعت خوابید و داشتند که مهمانها می رفتند بیدار شد و تا ساعت 2 نیمه شب بیدار بود

 

 

 

 

بعد از اینکه مهمونها رفتند ماهیار سرحالتر شد و این نیمی از کیک ماهیار است هر چی شمع را روشن می کردیم پسر دایی ماهیار کسری خاموش می کرد آخر تو دلم مونده بود که شمع ماهیار را باز روشن کنم.

این عکس در ساعت 12:30 گرفته شد در همان ساعتی که بدنیا اومد با اون پتو و زیرپوش و...

 

کادوها

تزئینات و میز غذا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 اردیبهشت 92 2:12
با تشکر و ثبت شد






مرسی عزیزم من از وبلاگتون خیلی چیزها یاد گرفتم




سلام سپیده عکسهای بیشتری برای تولد پسرم گذاشتم می توانی یک تجدیدی در لینک تولد ماهیار کنی

مرسی


مامان شهراد
14 اردیبهشت 92 20:57
تولدت مبارکـــــــــــــــــــــ
120 ساله بشی مهیار جونییییی
بابت تاخیرم شرمنده


مامان مهرو
17 اردیبهشت 92 17:18
سلام عزیزم همه چی عالیه خیلی باسلیقه ست تم قشنگی هم انتخاب کردی دستت درد نکنه
و خسته هم نباشی .راستی ماهیار جونی تولدت مبارک ایشالا سالها با مامان خوبت زندگی موفقی داشته باشی و همیشه سالم باشی. دوست جدیدت :مهرو

مرسی عزیزم چه اسم قشنگی برات انتخاب کردند آفرین به این سلیقه
maman taraneh
1 خرداد 92 17:26
ای جونم خاله جون ببخشید دیر اومدم آخه به خاطر این فندق حافظه ام کم شده و زیاد سرحال نیستم تولدت میارک عزیزم انشاله دامادیت و جشن فارغ التحصیلیت گل پسملی