ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

نــــــــــــــــــــــــــــه ماهگیت مبارک

1391/11/17 11:58
نویسنده : مامان ماهیار
415 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامانی بسلامتی نه ماه را پشت سر گذاشتی و وارد 10 ماهگی شدی 9 ماه که به زندگی ما گرمی خاصی دادی ، با لبخند و اون خنده ها همه را به خودت جلب می کنی صورتت مثل ماه شبه چهارده می مونی .

قربونت برم با کارهای قشنگت که عاشق ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جارو برقی ، بخار شو ، اتو و سشوار هستی اسباب بازیهات کم بازی می کنی یا دوست داری دستهای کوچولوت توی چاهک آشپزخانه یا حمام کنی ؛ اینقدر با سر ناخنهات روی سرامیکها کشیدی که پشت ناخنهات ریش ریش شده ، هر وقت من یا بابایی نماز میخونیم ،میایی روی سجاده میخوابی و با مهر و تسبیح بازی می کنی و به ادای کلمات نماز توجه می کنی .

 عاشق ایستادنی همش میخواهی بایستی ، ولی هنوز از دندون خبری نیست و کامل نمیتونی بنشینی .

نه ماهیگت مبارک

این کیک را خودم درست کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شهراد
13 بهمن 91 11:25
ماه کوچولو و عزیزم، ماهیار جونم، نه ماهگیت مبارک مامان جون عکس هم بذار از گل پسرمون
راحله
17 بهمن 91 18:26
ماه من ماهیار جووووووووووووووووووونی نه ماهگیت مبارک عزیز دلم ایشالا تولد 99 سالگیتو جشن بگیریمامانی دستت درد نکنه عجب کیکی پختی به به خوشمزه بود؟ به ما هم میدین؟مرسی که به ما سر زدین هوراد جون هم حالش خوبه .ریفلاکسشم خیلی بهتره خداروشکر


مرسی خوشحال شدم که گل پسرمون حالش خوب شده
مامان ترانه
30 بهمن 91 3:33
9ماهگیت مبارک ماهیار جون


دندونهای ترانه جون و 9 ماهیگه ترانه بلا هم مبارک