ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

عکسهای آتلیه ماهیار جون 7 ماهگی

1392/5/29 1:07
نویسنده : مامان ماهیار
819 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 23/9/91 ساعت 17 وقت آتلیه ( عکاسی طلایی ) داشتی ماشالله هیچ روزی نمی خوابیدی اونروز به زور بیدارت کردم تا لباسهات تنت کنم و با بابات بریم عجب ترافیکی تا اینکه ساعت 18 رسیدیم اونجا . این عکاسی 50 سال سابقه عکس کودک داره و توی خیابان هفده شهریور . دوشت داشتم اولین عکسهای آتلیه ات اونجا بندازم خدایش عکســــهات خیلی قشنگند .

این عکاسها با موبایل از روی عکسهات انداختم .

این عکس را روی شاسی بزرگ چاپ شده....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
25 آذر 91 16:49
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5



باشه رای میدم