ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

13 ماهیگت مبارک

1392/3/20 13:15
نویسنده : مامان ماهیار
227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز چهارشنبه 8/ 2/1392 ، 13 ماهگیت را بسلامتی پشت سر گذاشتی بهر حال ببخشید نتونستم  مثل ماههای قبل کیک درست کنم و برات شمع بزارم چون شبش مهمون داشتیم و عموت را با خانواده بابا بزرگ برای پاگشای عموت دعوت کردم . ماشالله مامانی چقدر اذیت کردی در حد بازیهای المپیک بارسلونا ، اصلا نزاشتی میوه روی میز باشه ولی با این شیطونیهات لااقل شام را با مهمونهای که غذا خودمون بود را صرف کردی بازم هم خدا را شکر همه تو را شیفتی نگه می داشتند وقتی که رفتند بابات رفت که وضو بگیره من هم داشتم میز را جمع می کردم که دیدم تند تند فنجونهای چایی که ته اش مونده را روی فرش می ریختی و دست می مالیم و کار مرا زیاد کردی روی فرش کرم را بفدری دستمال کشیدم که نگو یک کارهایی می کنی که آدم شاخ در میاره  .


عاشق دستشویی هستی کیف می کنی قبلا در دستشویی حمام می شستم شما را ولی الان دوست داری توی اون یکی دستشویی بشورمت با اینکه اونجا هم آینه داشت ولی اینجا بیشتر کیف می کنی با مسواک بابایی بیشتر کار داری با اینکه برای خودت مسواک هم گذاشتم ولی علاقه ای نداری به مسواک خودت فینگلی ، توی آبنه خودت را می بینی و ذوق می کنی و ادا و شکلک در میاری . بهر حال با همه کاری کار داری و باید سرک بکشی.

یک چیزهایی می گی مثل نخند ، نمخام، گیی گیی ،دد ، ماما

 

13 ماهگیت  مبارک

محمد81

پایان سیزده ماهگی نتونستم برات کیک درست کنم بعد از 7 روز که مصادف با مبعث حضرت سول الله (ص)  برات پختم که توی دلم نمونه .......

بقیه عکسها در ادامه مطلب.....

 

ماشالله از بس شیطونی کردی اینجوری خوابش برد . فدای خوابیدنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
16 خرداد 92 3:58
عزیزمی پسرم سیزده ماهگیت مبارک 130 ساله بشی گلم


مرسی مامان درسا جونی
maman taraneh
16 خرداد 92 16:50
13 ماهگیت مبارکههههههههههه عزیزم شیطون بلا شدی نه ............بوس عزیزم


مرسی 13 ماهگی ترانه جونم مبارک مواظب خودت باش مامان 2 فرزند
مامان مهرو جون
17 خرداد 92 1:10
ماهیار جونم 13 ماهگیت مبارکه خوشگل من


مرسی دوستم
لاله
29 خرداد 92 12:03
سیزده ماهگیت مبارک گلم



مرسی