ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

سال 1391 ماهیار جون در کنار سفره هفت سین

1392/1/3 0:10
نویسنده : مامان ماهیار
356 بازدید
اشتراک گذاری

    کارت پستال تبریک نوروز

امسال اولین سالیه که ماهیار جون سر سفره هفت سین کنار ماست پارسال تو دلم بود ولی امسال ماشالله چیکار می کنه نمیزاره سفره هفت سین را روی میز پهن کنیم 2 دقیقه مانده به سال تحویل ظرف سرکه را بر روی میزی که هنوز نیم ساعت هم از آوردنش نگذشته بود دمر کرد و مجبور شدیم بعد از سال نو سفره هفت سین را بر روی اپن پهن کنیم.

 

 محمد81

محمد81

ماهیار جون ظرف سرکه را دمر کرد مجبور شدیم زیر میزی را عوض کنم؟؟

محمد81

 محمد81

محمد81

 

محمد81

محمد81

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

maman taraneh
2 فروردین 92 18:34
happy new year
مامان سویل واراز
2 فروردین 92 18:35
سلام عزیزم متاسفانه کلیک راست نمیشه عکسو بردارم به من خبر بده چیکار کنم


سلام درست شد میتونی برداری وبلاگت اد می کنم


راحله
5 فروردین 92 15:51
سال نو مبارک آقای خوشتیپ


مرسی
مامان حسین جون
11 فروردین 92 13:53
خدایا نعمت سلامتی مبدا همه نیازهاست وعاقبت به خیری مقصد همه نیازها ، بین این مبدا تا آن مقصد والاترین نیازها دلخوشی ست، به بزرگیت سوگند دراین سال جدید آن را به همه نی نی ها عطا فرما


چه عکسهای قشنگی ان شالله امام حسین نگهدار حسین جون یاشه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 فروردین 92 14:53
با سلام. سفره هفت سین شما بنام وبلاگتون در البوم ثبت شد.
دز ضمن از دانلود تم های تولد وبلاگ بازدید کنید



مرسی