ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

معاینه 8 ماهگی

1391/10/17 21:19
نویسنده : مامان ماهیار
434 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوشنبه 11/10/91 وقت دکتر داشتی چند شب بود شبها اصلا نمی خوابید و بیقراری می کردی ، بردمت دکتر ، متاسفانه هنوز رفلاکس داری و باید دارو بخوری ، به سوپت هم این ماه به را اضافه کردی ( برنج + ماهیچه گوسفتدی + هویج+ کدو+ به ) دستور جدید . انشالله دوست داشته باشی.

004.gif

موقعی که خانم دکتر معاینه می کرد تقلا می کردی بلند شی تا گفت ای پسر خوشگل بخواب تا معایته کنم دیگه آروم شدی ، متاسفانه زیاد وزن اضافه نکرده بودی چون تازگیها شیر مامان کم می خوری یک شیر خشک نوشت که بریم از داروخانه هلال احمر بگیرم انشالله زود رفلاکست خوب بشه .

نمی دونم چرا از اتاق دکتر که اومدیم بیرون ، حرف زدنت گل کرده بود هی دستهات می کردی توی دهنت و بلتد بلند حرف می زدی که همه جذبت شده بودند البته همه لباسهات نگاه می کردند چون تیپ سبز زده بودی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
12 دی 91 16:31
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


رای دادم
پرهام
17 دی 91 9:45
salam
گفتی دکتر بهش سوپی اضافه کرده که گوشت گوسفندی میریزی
پرهامم که اول رفلاکس داشت من چون از شیر خودم بهش میدادم حتی اجازه خوردن پروتیین حیوانیرو نداشتم مگفت بدتر میکنه حالا حتما یچیز دیگه ای بود ولی شما یه پرسوجو بکن
پسر نازی دارین خدا حفظش کنه


برنج + ماهیچه گوسفندی + هویج + کدو + به
مامان ترانه
17 دی 91 13:41
سلام گلم ترانه هم یادته که رفلاکس داشت الانم که خاله ریزست ....ههههههههههه
من بهش ببلاک ar دادم عالی بود نگران نباش
ترانه 8 ماهگیش تمام شد خوشحال میشم سر بزنی


من هر روز وبلاگ ترانه را می بینم می بوسمت


دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
18 دی 91 0:52
سلام عزیزم
خدا حفظ کنه آقا پسر گلت رو ایشاا..
با افتخار لینکید


مرسییییییییییییی
مامان شهراد
25 دی 91 13:17
نازی گل پسر. الهی همیشه شاد و سلامت باشی عزیزممممممم. واقعا مثل ماه هستی
مامان شهراد
2 بهمن 91 11:24
سلام عزیزم. طرز بافت شالگردنو ازمامانم پرسیدم.
کجا بنویسم؟ اینجا یا از نی نی سایت ایمیل کنم؟


مرسی عزیزم ایمیل کن برام .تشکر