ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

واکسن 6 ماهگی

1391/9/1 18:44
نویسنده : مامان ماهیار
379 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه 11/8/91 ساعت 9:30 دقیقه از خواب ناز بیدار شدی هر وقت بیدار می شه مثل غنچه گل می خندی سرلاکت را خوردی بعد لباسات تنت کردم بردم خانه بهداشت کمی منتظر شدیم ماشاالله همه جا را برانداز می کردی هر کسی هم می دیدت می گفت ماشالله هزار ماشالله . دو تا نی نی هم اونجا بودند 5 روزشون بود دو قلو بودند یاد کوچکیهات افتادم . بهر حال خانم بهداشتی مهربون ، دو تا آمپول  به پاهای کوچولوت زد و دو تا قطره فلج اطفال هم داخل دهنت کوچولوت شکلکهای جالب و
متنوع آروینریخت . یک کم گریه کردی زود آرام شدی ، بردمت آوای باران یک اسباب بازی برای خریدم تو راه خونه خوابت برد تا نیم ساعت بعد که اومدیم خونه خواب بودی .

 

 اینم عکسهایی که بعد از واکسن زدنت گرفتم از خواب بیدار شده بودی .....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرشا
17 آبان 91 8:46
مرسیکه به وبما سر زدی ماهیار جون ......... بیا با هم دوست بشیم ..من 4 روز از شما بزرگترم ... اسمم هم آرشا هستش .... من لینکت می کنم ....


وبت باز تمی شه دوستم
آدرسش برام بذار