ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

ای ﺣﻤﻮﻣﯽ ای ﺣﻤﻮﻣﯽ

1391/6/15 20:18
نویسنده : مامان ماهیار
1,451 بازدید
اشتراک گذاری


ای ﺣﻤﻮﻣﯽ ای ﺣﻤﻮﻣﯽ راه ﺣﻤﻮﻣﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ. ﺟﺎﻧﻢ راه ﺣﻤﻮﻣﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ. ﮐﯿﺴﮥ ﻣﺨﻤﻞ ﺑﺪوزم. ﺳﻨﮓ ﭘﺎﺷﻮﯾﺶ ﻃﻼﺳﺖ

14.gif

آخ جون امروز تا ساعت 10/30 صبح خواب بودی می گن  تا سه نشه بازی نشه ، امروز سومین بار که خودم  می برمت حموم  بعد  بابات می آید کمک ، لباسهات تنت می کنم میاره بیرون  ، هر دفعه که می بریمت بابات می گه ان شاالله حموم دامادتی ایشاالله.....

 بهر حال امروز حسابی ترسم ریخت هر وقت سرت می شستم و آب روی سرت می ریختیم کوچولو گریه می کردی و من ناراحت می شدم تا هفته قبل مامانی می اومد می بردت حموم . 

امروز 45 دقیقه ای بعد از حموم خوابیدی و بیدار شدی و شروع کردی به شیطونی منم از شیطونی ها دلبریهات عکسهای جذاب گرفتم .....

 1.gif

 

20.gif

 

 

 

 

19.gif

baby01.gif

baby17.gif

18.gif

22.gif

24.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
3 شهریور 91 19:12
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
چشم عزیزم




مینو
15 شهریور 91 22:37
قربونت برم من که اینقدر قشنگ نگاه می کنی