ماهیارماهیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

پسر گلم دو تا ماهگردت با هم مبارک

1394/7/10 23:27
نویسنده : مامان ماهیار
670 بازدید
اشتراک گذاری

ماهیار شیطون بلا دو ماهگرد سه سال و چهار ماهگی و سه سال و پنج ماهگیت مبارک

پسرم بالاخره از 13 شهریور شروع کردم به پوشک گیری شما همه فرشها را جمع کردم روز اول بازت گذاشتم هی نیگفتی پوتک و دنبال پوشک می گشتی بقیه پوشکها را قایم کردم و سر یک هفته یا گرفتی که باید بری دستشویی و چه موهبتی خدا در حق من کردم که شما را از پوشک گرفتم شب اول یه پوشک آوردی و به بابات التماس می کردی که برات ببند بعد بابات برات بست و تو خوابیدی صبح روز اول که از خواب پاشدی همه را قایم گرفتم و موفق شدم.

ای خدا میشه زود بیان بنویسم ماهیار کامل حرف میزنه؟

راستی : خیلی شیطون شدی دیگه مهد هم نمیری یعنی از صبح بلند میشی روی اعصاب و بهم ریختن و شکستن وسایل خونه عصبانی

خدای باز هم بخاطر همه نعمت ها و این پسر ناناز شکرت .بای بای

عکس هم که نمیذاری ازت بگیرم انشالله چند تایی گرفتم در پستهای بعدی میزارم.
 

پسندها (1)

نظرات (0)