ماهیارماهیار، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

ژست های من

1391/8/22 9:24
نویسنده : مامان ماهیار
689 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجم اولین باره که مامانی مرا برده حمام ، بدنم حال اومده دارم یک خواب راحت می کنم ، آخیش.

 گل در اومد از حموم       سنبل در اومد از حموم

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 بابام 19/2/1391  رفته برام شناسامه گرفته ، بهر حال منم جزو جمعیت ایران اسمم ثبت شد .

  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پانزدهمین روز از تولدم می گذره که ختنه ام کردند یک کم درد دارم .

 

 

  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

(من می خواهم دولت تعیین کنم) بزرگ که شدم من یکی از چهره های شاخص دولت آینده هستم .

محصل

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  بغل مامانم دارم شیر می خورم دارم فکر می کنم شیر مامانم خوبه یا شیر خشک البته شیر مامانم خوشمزه تر .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

تازه یاد گرفتم بالشتم بگیره ماشاءالله .

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

تازه دارم یاد می گیرم که چگونه آواز بخونم .شاید هم آواز خونه خوبی بشم .

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اینجا بغل بابام هستم خدا را شکر حالمم خوبه .

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اینم دادشمه ، اسمش هم مهیار ،کارش فقط آهنگ زدنه .

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسرم عجب خمیازه ایی ....

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

این دو تا عروسک ، خاله ام برام گرفته نمی دونم در چه فکریه .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

هر چی بپوشی خوشگلی قربونت بشم.

 

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

این عکس را مامانم یواشکی از من گرفته چون من در حال مکیدن انگشتان هستم . به به چه لذتی ، چه طعمی ، پستونک چیه .....

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ماشاءالله ، چه زوری دارم چه جوری مشت کردم.

 

م

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دارم تمرین رقص می کنم برای آینده ....

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دارم لگد می زنم به این مگس ، آخه نمی زاره من بخوابم .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دارم میرم مهمونی مگه چیه ....

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

جورابام خوشگلند ؟ نظر دهید ؟

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

Baby3a.gif

آخ جون بالاخره تونستم انگشتهای پام بگیرم .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

34.gif

نظرتون چیه من راهبه شوم اما من که پسرم .....

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترانه
20 مرداد 91 19:36
قربونه اون لپهای قرمزت بره خاله


مرسی ترانه جون


مامان ترانه
21 مرداد 91 16:20
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


مبارکه ان شا الله جشن 100 سالگیش