ماهیارماهیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماه من ؛ ماهیار جون

تولد سه سالگیت مبارک

1394/2/15 1:33
نویسنده : مامان ماهیار
716 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، نورچشمم تولد 3 سالگیت مبارک ، نمیدونم از کجا شروع کنم :

سال اول تولد خوبی گرفتم با خانواده خودم و ...؟

سال دوم بنا به دلیلی من و بابات برات یک کیک گرفتیم تولد 3 نفره گرفتیم

سال سوم ، از زمانی که تو بدنیا اومدی دخالتهای بیجای دیگر که ما نه مهمونی بگیرم نه روزیی بفهیم نه تولد شما که امسال فوق العاده سوت و کور بود حتی یک شمع هم برات روشن نکردیم  .....ازشون نگذرد.

اما باباجون وماماجونت هم برای عیدت دوچرخه خریدند هم پول دادند بهت و هم پول برای تولدت دستش درد نکنه ، راستی خودم برات یک کادو خوشگل میخوام بگیرم عزیزمی ،فقط خاله ، پسردایی کسری تبریک بهت گفتند بقیه هم 0000000000

راستی اتفاق مهمی که در اول اردیبهشت افتاد دختر خاله ات پارمیس کوچولو بدنیا اومد قدمش مبارک وای نمیدونی چه خوشگل چه چشمهایی که من هوس بچه کردم ولی با همه این اوصاف مگه میشه....

روز 19 اردیبهشت هم عروسی عموی پارمیس دعوت بودیم چیکار کردی پسرم .

تا یادم نرفته پسرم چه مریضی گرفتم که تا حالا اینجوری مریض نشده بودی اسهال و استفراغ ، خدا را شکر خوب شدی الحمدلله .

ارگی که برات خریدیم و در مغازه سبب شکستن یک دست لیوان شدی بخاطر این ارگ

عروسی عموی پارمیس بود که رفتیم

پارمیس کوچولوی 19 روزه

کسری خان 5 ساله

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آرمان
23 اردیبهشت 94 20:10
عزیز دلم ماهیار جوووووووووووووون تولد مبارک ایشالله که 120 ساله بشی عزیزم مرسی عزیزم تولد آرمان نازم هم مبارک باشه می بوسمت
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 2:00
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید